Brasan är igång

Nu tänder jag elden. Eller min blogg. Den heter jaktliv för det är så det är. Nu börjar jag ett nytt liv – ett jaktliv. En ny spännande ingrediens i mitt liv.

Om knappt en vecka hoppas jag att jag svarar nog många rätt på jägarexamens teoriprov. Efter det väntar en massa skjutövningar. Och någon gång i maj kan jag ha klarat det.

Efter det ansöker jag om vapenlicens, sen ska jag hitta en bössa – eller tre … =) Och SEN kommer vi till det mest intressanta – vorstehn!

Allt detta kommer jag att berätta mer om eftersom. Hoppas ni vill följa med! Vi hörs!

One thought on “Brasan är igång

Kommentera

