Mejla er fina djurbild till mig!

Här en lyckad bild som jag har tagit på en lappuggla.

Jag började tänka på detta med att fota djur, allra helst vilda djur. Det är inte lätt! Du ska kunna röra dig tyst, ha ögonen med dig, ha en bra kamera med vettigt objektiv, vara snabb … Många gånger kommer det bästa läget när man inte har kameran med sig alls, eller hur?

Därför skulle jag vilja se vad ni har lyckats med. Kan ni inte vara snälla och mejla er fina djurbild som ni lyckades ta på ett vilt djur, eller kanske bilder på er jakthund när den sköter sig exemplariskt med ett vilt? Mejla jaktliv@hotmail.com.

När jag fått ihop några bilder så lägger jag ut dem här på bloggen så får vi njuta av varandras lyckade ögonblick.

Men för att det här ska gå rätt och riktigt till så gäller det att det är era egna bilder som ni utan ersättning låter mig publicera på bloggen. Ni ska självfallet få en fotobyline under bilden, och skriv gärna någon mening om när och hur bilden togs så får vi mer behållning av det hela.

Så sätt igång nu, mejlbomba mig vetja! =)

Kommentera

